۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

چرا امام صادق (ع) به نهضت علمی روی آوردند؟

دوران امامت سه امام بزرگوار پس از واقعه‌ی عاشورا، یعنی امامان سجاد، باقر و صادق علیهم‌السلام را می‌توان دوره‌ی تبیین فکری، علمی و فرهنگی اسلام ناب دانست. در این دوران بود که امام سجاد علیه‌السلام با تلاش علمی خود و نیز با بهره‌گیری از قالب مناجات و دعا، به بازسازی پایه‌های اسلام ناب پرداختند.

ادامه مطلب
۰ ۰ ۱ دیدگاه

درسهای گروهک تروریستی «داعش» به ما...

حوادث اخیر این روزها که بیشتر متوجه کشتار انسانها است، درسهای مهمی را به ما می دهد. یک روی سکه کشتارهای در سوریه، غزه، لبنان، عراق و... توحش انسانهایی را می رساند که پست تر از حیوان شده اند و حتی از مرز حیوانیت عبور کرده اند. اما یک روی دیگر سکه درسهایی است که این جریانات

ادامه مطلب
۰ ۰ ۱ دیدگاه

انتشار کتاب چهل حدیث درباره فرزندآوری

کتاب گلهای بهشتی، چهل حدیث زیبا درباره فرزندآوری با ترجمه ای روان منتشر شد. این کتاب نتیجه تلاشی است نسبت به تشویق به فرزندآوری و ضرورت آن از نگاه معصومین (ع) است. شایان ذکر است این کتاب با توجه به استقبال نهادها و سازمانهای فرهنگی طی 10 روز به چاپ دوم با شمارگان 6000 هزار رسید. جهت تهیه کتاب با تخفیف مناسب 33 درصد 900 تومان برای نهادها و 20 درصد 1000 تومان برای خرید شخصی تماس بفرمایید.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

انتشار کتاب برداشتهای قرآنی رهبر معظم انقلاب

کتاب برداشتهای قرآنی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اساس بیانات ایشان منتشر شد. این پژوهش به عنوان دفتر اول، حاوی سوره مبارک حمد و جزء سی قرآن کریم است که با شیوه ای زیبا تدوین شده است.

شایان ذکر است برخی از اساتید و قرآن پژوهان محترم این اثر را تحسین نموده و به عنوان اولین اثر قرآنی تدوین شده از بیانات رهبری می توان نام برد.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

تدبری در محور معارف دعاهای ماه رمضان

یکی از اعمال و برنامه های مهم و اصلی ماه مبارک رمضان، دعا خواندن است. دعا در تمام روزهای سال بالاترین فضیلتها را دارد و باعث نزدیکی بیشتر به خدا می شود. اما در ماه رمضان فضیلت های برتر و قرب بیشتری دارد. آنچه در این دعاها مهم است محتواهای والایی است که در این قالب از زبان

ادامه مطلب
۰ ۰ ۰ دیدگاه


پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی