درسهای گروهک تروریستی «داعش» به ما...

درسهای گروهک تروریستی «داعش» به ما...

حوادث اخیر این روزها که بیشتر متوجه کشتار انسانها است، درسهای مهمی را به ما می دهد. یک روی سکه کشتارهای در سوریه، غزه، لبنان، عراق و... توحش انسانهایی را می رساند که پست تر از حیوان شده اند و حتی از مرز حیوانیت عبور کرده اند. اما یک روی دیگر سکه درسهایی است که این جریانات به ما می دهد و انسان عاقل کسی است که از این جریانات درس بگیرد و اگر راهی را اشتباه می رود اصلاح کند و اگر درست می رود محکمتر و معتقدتر برود.

از میان همه این ها، جنایات گروهک تروریستی داعش برای هر قشر و تفکری درسهای خاص به خود را دارد که در ادامه آنها را مرور می کنیم.

درس به مسئولین: مسئولین باید به کشور رسیدگی کنند و با تقویت قدرت داخلی و استقلال، علاوه بر بالا بردن احساس امنیت در مردم، از نفوذ دشمنانی مانند داعش جلوگیری کنند.

درس به مردم:

جنایات داعش برای مردم کشور ما این پیام را دارد که قدر این انقلاب و دستاوردهای آن را بدانند و نعمت امنیت و عافیت را که در پرتو رهایی این کشور از دست استکبار به ارمغان آمده را از دست ندهند. نعمتی که شکر آن در زبان و عمل واجب است. در عمل، به آینده این راه امیدوارتر شوند و در برابر مشکلات و سختی ها و دست اندازی های دیگران مقاومت کنند و آن را تنها راه حل رسیدن به هدف بدانند. که اگر قدرت مردمی نباشد هم نظام از دست می رود و هم سرهای مردم بر روی سینه هاشان!

درس به انقلابی ها:

دیدن جنایات داعش، باید نیروهای انقلابی را انقلابی تر کند. آنها را در پیمودن این را استوارتر و عزم آنها را برای حفظ این نظام راسختر کند. چرا که جوانان انقلابی و حزب اللهی مسئولیت سنگین تری در این عرصه دارند. دچار ریزش نشویم و از آرمانها دست بر نداریم.

درس به سکولارها و حجتیه ای ها:

کسانی که قائل به جدایی دین از سیاست هستند و عمر خود را در ترویج این عقیده باطل سپری کردند، آیا حاضرند به منبر و عبادات خود بسنده کنند و داعش را خلیفه و حاکم بر مسلمین بدانند؟! چگونه می توانند به عبادات خود بپردازند در حالیکه داعش به دنبال جدا کردن سر آنهاست؟!

آیا وقت آن نرسیده که کلاه گشادی را که سر خود گذاشته اید و تا روی چشمانتان کشیده اید بردارید و نگاهی به واقعیت بیندازید. که اگر روزی داعش بر شما حاکم شود دیگر سری برایتان نمی مانند که پیشانی اش پینه ببندد.

شما که می گویید آنقدر گناه کنیم تا امام زمان تشریف بیاورند، آیا حاضرید گناهان و فسادها تا جایی پیش برود که داعش هزاران نفر را بدون گناه سر ببرند؟ آیا حضرات حاضرید سر مبارک را به داعش بسپارید؟ حال فهمیدید معنای «ملئت ظلما و جورا» یعنی همین داعش! نه اینکه احمقانه دست به گناه بزنیم. که اگر گناه بکنیم داعش بر ما حاکم می شود نه امام زمان!

درس به مخالفان وحدت:

چه شیعیان چه سنی های نادان یا غافل که دست به اختلاف بین مذهب ها می زنند آیا جنایات داعش را نمی بینند که برای آنها سنی و شیعه معنا ندارد و همه را سر می برند؟ شما که دشمن درجه یک را اهل سنت می نامید و چشم بر همه چیز بسته و بر آتش اختلاف می دمید، آیا جنایات را نمی بینید که دشمن کس دیگری است؟

اگر یک روزی همین اختلافات باعث غلبه داعش بر شما بشود آیا حاضرید بروید با منطق محکمتان یعنی فحش دادن به مقدسات اهل سنت در برابر داعش بایستید و سر مبارک را تقدیم کنید؟!

درس به غش کرده های رابطه با آمریکا:

چه بخواهیم خبر دهیم، چه تحلیل کنیم، چه دست های پشت پرده را فاش کنیم یا نه، همه می دانند که عامل اصلی این جریانات در دستان شیطان بزرگ است. آیا غش کرده های رابطه با آمریکا درس نمی گیرند که رابطه با چنین جنایتکاری باز هم قابل ارتباط است؟!

آیا نمی بینند گرگ های هار آمریکا در منطقه دائم برای مسلمانان مشکل ایجاد می کنند؟ آیا چنین تمدن متوحشی قابل تطبیق بر تمدن اسلامی ما هست که چنان غرب زده شده اید؟ آیا دست دادن با چنین شیطان بزرگی که دستش به خون میلیونها انسان آلوده است در باور یک مسلمان می گنجد؟

چرا درس نمی گیرید که آمریکا حتی به گرگهای دست پرورده خود هم رحم نمی کند که نمونه هایش در تاریخ زیاد است. همانطور که الان هم چون داعش به خط قرمزها و منافع آمریکا نزدیک شده است مورد حمله قرار می گیرد؟

درس به معاندان و فتنه گران:

اما کسانی که برای نظام هزینه درست می کنند و دنبال آشوب هستند از فرصت پیدا کردن غلبه داعش بر این کشور نمی ترسند؟ آیا با دیدن این همه سرهای بریده امنیت و راحتی خود و خانواده ها و دیگران را از دست بدهند. آیا یک لحظه فکر نمی کنید اختلافات و اغتشاشات باعث فرصت غلبه امثال داعش بر سر شما باشد و سرتان را بر سینه تان بگذارد؟!

۰ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

و انشا الله تمام کسانی که از این انقلاب به نام دین هم سهم برده اند از این ماجراهای داعش درس ببرند. کسانی که با نان طلبگی وارد انقلاب شدند و حالا میلیارد میلیارد پول و پس انداز دارند. روی صحبتم با چپ و راست و پایداری و کارگزارن هم نیست با همه است.

ای کاش بخاطر منافع جنایی خودشان از دین خرج نکنند. اگر چند روز یا چند سال بر سر قدرت نیستند، برای خراب کردن چند سالی که رقیب بر سر کار است پلیدترین رفتارهای سیاسی را به نام دین انجام ندهند. ای کاش ضد دین ها را بر سر کار نیاورند و ای کاش...

برادر جوان که احتمالا نباید سن و سال زیادی هم داشته باشد. این انقلاب و همه مسئولان نظام از صدر تا ذیل مدیون این مردم هستند و باید قدرشان را بدانند نه اینکه شما گفتید. اگر این مردم نبودند آنها راه به جایی نمی بردند. اما متأسفانه ما هنوز هم دروغ و دورویی از بسیاری از مسئولان می شنویم. از احمدی نژاد که در تاریخ انقلاب مقابله اش با ولایت بی مثل و مانند بود و حتی بنی صدر هم مانند او رفتار نکرد (بماند دروغ هایی که به مردم گفت و خیانت هایی که به کشور کرد) تا میرحسین موسوی که آن دنیا باید جواب تمام فتنه گری هایش را بدهد و ...

 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی